My day :)

image235

Jahop, vanlig skoldag idag.. Glömde att vi hade dans på morgonen så kommer till skolan som vanligt, får halvspringa till peset, stressar på mig gympakläderna, kommer in i danssalen och läraren säger att vi ska titta på film så vi kan byta om till våra vanliga kläder :P Sen kollar vi på en av Bounce's shower som kallas Live. De är galet grymma och det var jättekul att se videon även fast jag redan hade sett några av danserna :)
Sedan språk och nån konstig diagnos som man fick sammarbeta på och använda boken :/ Knasig :P
Sen hade vi typ en 2½ timmas rast som vanligt på tisdagar, lika lamt och händelselöst som vanligt :/ Efter det idrott, blä!
Och sen hade vi matte, gud vad jag diggar praktikanten, Aron är ascool :D
 
Stack sedan till juneporten och meetade med Philip för en liten tur på stan... Enda köpen blev ett par "tunnstrumpor" och en piggelin ;P Väderet var lite speciellt, för först var den ganska kallt och jag hade vinterjacka så jag klagade inte, men då gick han och frös i sin vårjacka, sen blev det supersoligt och jag höll på att rinna bort medan han gick runt och njöt xD

Jaja :P Sedan stack jag hem och packade :) Allt som kan packas i förtid är nu packat och imon bär det av till faster för att sedan åka till England på torsdag morgon.. Ska bli väldans kul men nu börjar nervositeten komma :/ xD :P

Jaja, över lag trevlig dag iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback