My day!

Har inte gjort jättemycket här i England, mycket shopping, mysiga frukostar och luft :). Igår träffade jag Julias klasskompis Zillah och vi kollade på Spiderwick på bio. Förövrigt en väldigt långtråkig barnfilm :P. Men Zillah var jättesnäll och det var kul att prata engelska med någon :)
Shoppade lite idag i Winchester :) Hittade en söt långklänningen på Debrahams :) Var rätt att jag skulle se kort eller tjock ut men det var superbra :D Hade letat efter en länge nu och nu vill jag bara ha fler :P Köpte även ett par svarta, stora solglasögon på Bhs. :D Trevlans dag :P Imon ska jag, Isa och Tina troligtvis äta frukost på stan eller åka någonstans och dricka Te för alla mina kusiner börjar ju skolan imon igen :P Jaja :P Det har varit lyckat :) Synd att man måste åka hem imon :( Buhu! Orkar inte vara hemma, det är mycket trevligare här :/ :P Men men, man har ju självklart saknat familjen lite, men jag har inte hunnit tänka på det så mycket :P Jajaj, ha det bra!
image238
Bild på min nyinköpta klänning :D (Den är snyggare på kroppen)

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Är det en långklänning? :O

2008-04-30 @ 21:22:28
Postat av: Rebecca

Ja, det är en långklänning :P

2008-05-02 @ 15:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback