Premiärdag

Hej!

image239

Förlåt på bristen av bilder och liknande xD Haha, bilderna från England har inte hunnit läggas upp, de är väldigt få så det gör inget, men de kommer nog kanske upp i mitten av veckan om jag orkar :P Har haft fullt upp med teaterövningar, genomgångar, genrep och massor sedan i onsdags så det har inte blivit tid för mycket annat :P Idag hade vi premiär på föreställningen och det gick super :D Ingen gjorde fel! Scenen var perfekt, kläder och smink var super och allt gick bra ;P :D Har inte haft så roligt i hela mitt liv tror jag, man får en sån kick, det är helt underbart kul och det är underbara människor :D Helt, helt underbart. Imorgon ska familjen kolla så troligtvis blir det bilder från det :D Fasst ni kanske har märkt hur seg jag är på att ladda upp mina bilder, men de kommer :P haha :P Jaja, jag är glad :D Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback