Hemmmmmmma!

Hemma!
Kom hem från lägret Camp 08 (på Fotö utanför Göteborg) inatt, det har varit helt underbart! Har nog aldrig skrattat så mycket som jag har gjort denna veckan :D Sjukt värt! Det har varit så sjukt underbara människor där, både deltagare och ledare och andra som hjälpte till för att få det så bra som möjligt :D Vi har gjort massa saker som att vara på en obebodd holme över dagen, lekt massa lekar och så har vi haft massa goa möten med Gud :) Jag var ganska skeptisk innnan lägret men allt har verkligen ordnat sig! Och det är så skönt för alla tvivel försvinner på ett sånt här läger med alla under man får se, och nu hoppas jag bara att det ska hålla i sig! :)
Vi var även på liseberg igår. Dagen kan nog bara beskrivas med ordet SKRATT xD Sedan skulle vi till ett möte inne i göteborg, men spårvagnen vi skulle åka med funkade inte så vi trodde vi skulle komma försent, men det kom en ny spårvagn och vi han precis i tid :P
En cool sak som hände var att vi hade önskat bra väder för dennna degen och under hela degen var det uppehåll, men när sista personen från lägret hade satt sig i bussen vi skulle åka hem med öppnade sig himlen och det spöregnade och åskade... Det var helt otroligt :)
Jag rekomenderar verkligen att åka på sånna här läger! Nästa är ju vinterlägret ;) Häng på!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej!

Nu har jag avslutat min designtävling som du har deltagit i, vinnaren kommer att presenteras på min blogg alldeles snart. Blir det inte du som vinner så kommer det komma en ny designtävling redan idag som du är välkommen att delta i :) Så håll utkik på min blogg.

2008-08-10 @ 11:07:18
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback