Jahopp


I torsdags var jag på Vätterfesten och åkte sedan hem med vea o roberth till vea :) Spelade lite singstar o de spelade guitar hero och sen kollade vi på "elizabethtown" . Faktiskt riktigt bra film. Tillräckligt seg så man inte behövde tänka och tillräckligt bra för att man inte skulle somna :) Haha :P Gick o la oss vid 4 tiden typ och vaknade vid 20 över 9 xD (iaf jag) Sedan kollade vi på tvåv filmer till :P Shek den tredje och Hajar som Hajar xD Hhaa, Missade sedan bussen så fick skjuts till vätterfesten :P Där skulle vi jobba i cafeet och när vi kom dit var det seriöst uppimot 30 getingar där och jag som har getingfobi blev inte särsklit glad :S Men jag kan stolt berätta att jag stod där i de 3 timmarna jag skulle vara där och jag var aktiv trots alla getingarna :) Hihi :P Stannade kvar ettt tag efter vi hade jobbat och åkte sedan hem :P Somnade DIREKT xD haha Mycket trevliga dagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback