:D


image68

Vem i din klass...



Är snyggast av tjejerna? Hmm, Sofia tror jag :)
Är sämst på matte? - Vet inte.. har inte koll :P
Är de flesta lärarnas favoritelev? Ewelina!
Är bäst på musik? svårt att säga eftersom det är en MUSIKKLASS XD så jag säger nog pass :P
Ser ut att vara mest deprimerad? Elin kanske, och ibland Glans
Har roligast röst? Jens
Har snyggast klädstil? Anna, eller Veronica
Känner du minst? Typ Elin, eller Cajsa
Är omtänksammast? Gabriel, Forserum och Nicole
Har betytt mycket för dig? Johanna, Sofia och Ewe
Saknar du att umgås med? - Vet inte :P
Verkar vara mest bortskämd? Emelie, eller David :P
Är mest irriterande? Jens, men det är bara för att jag råkar ha skåpet jämte honom :P
Är roligast? Hatar att säga det, men Byrling XD
Är mest berusad? Vet inte, men jag tror Nadine.
Borde bli pilot? William? XD Ne, jag vet inte
Skrattar mest? Rebecca Kajfalk!!!
Uppskattar du? De flestaa!
Gör ofta din skoldag värre? Olika från dag till dag :P
Är sportigast? Nicole,
Är lite borta? Alla är lite borta :P
Är en läslus? Jag är nog det, och Byrling, David, Gabbe typ :P
Hade du velat byta liv med för en dag? Vet inte :P
Spelar hockey? Ingen tror jag :P Nicol kör kanske lite :P
Är klassens clown? Jens oftast, fasst Byrling försöker ta den platsen :P
Är smartast? Betygsmässigt är det nog Byrling eller Gabbe tror jag, men alla är ganska smarta men på olika saker :)
Har snyggast kropp? Hmm, kanske Gabbe...
Är mest blåst? Ibland råkar det vara jag :/ Men tjejerna turas nog om om den titeln :P
Är envisast? Noa tror jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback