Igår

Det bliev inte av något igår :P Haha, lite synd! :( Som tur var kom mina älskade böcker som slukade upp mig :) Jag hade beställt Twilight, New Moon och Eclipse, för jag har märkt att man missar så mycket när man läser på svenska. Har läst Eclipse igår för den hade jag inte läst innan, och som tur vad märker man inte av att den är på engelska.. Det ända dumma med att jag fastnade i boken var att den var typ 600 sidor lång och när jag börjat läsa kan jag inte sluta, så man kan inte kalla det mycket sömn inatt :P Fast det är bra att jag har läst ut den för det är ju den boken som är men engelskauppgift och det är ju skönt att man kan börja i god tid med recensionen och så :)

image163

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback