Mitt liv :P

ONSDAG
image55

Amanda, Connie, Jossi, Malin, Jag och Becca



Var sjuk så var inte i skolan :/
Tog sedan en tablett och stack in till museet.. Träffade där min kära dansgrupp och bytte om :)
Sedan visade vi upp våran magdans
Det var några av pesets mediaelever som hade en utställning om istanbul och de ville ha lite stämning så vi dansade :)
Det var väldigt trevligt men man kan ju inte precis säga att jag blev friskare av det XD
Alla måste iaf hålla med om att vi har grymt snygga kläder ;) Speciellt mössorna ;P
Det roliga var att man trodde det skulle vara jobbigt att gå runt och visa magen men det var ju mycket värre att visa benen.. Då tänker ni väl "har hon aldrig gått i bikini" men det är ju skillnad när man själv går sån och när alla andra går i vanliga kläder XD
Men det var superkul!

TORSDAG
Sjuk :/
Missade teatern

FREDAG
Sjuk :/
Missar alabanza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback