My day

image157
Stressig morgon idag... Jag trodde jag hade massa tid på mig och sen visade det sig att jag inte hade alls mycket tid på mig så jag stressade till bussen och så fick jag vänta på bussen för att den var sen xD. Åkte till A6 och träffade Philip. Känner mig duktig för jag köpte ingenting ;). Vi gick mest runt för ingen hade något att titta på och det var för tidigt för mat :P Sedan åt vi, mycket gott :). Det var lite kul när vi skulle åka hem för vi hade tänkt ta 3an till juneporten men så kom 13 och vi trodde att den gick till cigarren men så visar det sig att den åker mot huskvarna så vi fick hoppa av i Ekhagen och ta tvåan tillbaka till stan :P Haha, som tur var han vi med våra bussar :P Annars hade jag fått vänta en timme och det är inte så värst roligt.


image158
När jag varit hemma en stund gick jag och Nalle till mormor och morfar.. Moster Maria har kommit dit :) Ända från öland ;) xD Åt lite och pratade med dom :) TrevligtTrevligt

Imon ska jag träffa Sandra :) Det var på tiden! :D Haha, ska bli väldans trevlans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback