Lista, bara för att jag har tråkigt



1.Hur mår du idag?
When you look me in the eyes - Jonas Brothers

2. Kommer du komma långt i livet?
Beautiful soul - Jesse McCartney

3. Hur ser dina vänner dig?
That's the way it is - Celine DIon


4. Kommer du gifta dig?
The vocie within - Christina Aguilera

5. Vad är ditt livs theme song?
I wanna dance with somebody - Whitney Huston

6. Vad är ditt livshistoria?
There can be miracles (when you belive) - Mariah Carey, Whitney Huston

7. Hur är skolan för dig?
a thousen miles - Vanessa calton


8. Hur kan du komma framåt i livet?
I'm yours - Jason Mraz

9. Hur kommer imorgon vara?
reflections - christina aguilera


10. Vad är det bästa med dina vänner?
there you'll be - faith hill

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
born to make you happy - britney spears

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
that's the way that my heart goes - Marie Sernholt

13. Hur är det med ditt liv?
If you leave me now - Chicago

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
up where we belong - Jennifer Warnes, Joe Cocker

15. Hur ser världen på dig?
Fighter - CHristina aguilera

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Bye Bye - Mariah Carey

17. Vad tycker dina vänner om dig?
When you say nothing at all - Ronan Keating

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Hoplessly devoted to you - "Sandy"

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
A whole new world - "alladin, Jasmine"

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
I will always love you - Whitney Huston

21. Kommer jag nånsin ha barn?
Like humans do - David Byrne

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
You'll be in my heart - Phil Collins

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Nothing compares 2 u - Sinead O'Conner

24. Vad är några tips till mig?
Känn en doft av kärleken - "Timon, Pumba, Simba, Nala"

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
I've got you - McFly

26. Vad är min danssång?
Touch my body - Mariah Carey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback