Igår, i förrgår, idag :P

I förrgår var jag på kyrkans 50års jubileum, och åt :P Sedan stack jag till klassträff hos emilia och sov där :) superkul, spelade guitar hr ero, kollade på a walk to remember och åt pizza :P Nice, Nice :) Sov som sagt där, under en filt som gav mig allergisk reaktion (pga tvättmedlet tror jag :P) Har varit helt rödprickigt och flammig på typ hela kroppen i två dar :P Igår var jag på T ai med Roberth :) Mycket trevligt :D Hihi :P Var lite dåliga och missade bussen massa gånger.. Men köpte iaf massa :) eller itne så mycket :P kommer kanske upp bilder nån dag :P hah :P idag har vi haft agenda 21 förmiddag på skolan :P Laamt :P Gör samhällsläxa nu :P Bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback