Skola...

Sitter i skolan o har seg, lång rast :/ Jobbigt, men nästan bättre än lektion :P Fasst som sagt, segt! :( Sitter här o har fått massa bortglömda grejer från insparken i fredags som ska ges ut till klassen :P Haha, mycket roligt var det :P Haha :) Gud vad tråkig jag har blivit på bloggen nu :/ Nån som har något tips på vad jag kan skriva? :D
Just nu sitter jag o funderar på om man orkar börja på svenskauppgiften eller inte... det är så segt att börjat skolan igen.., klassen är bra och så och jag har ganska kul men jag orkar verkligen inte plugga :(  fattar inte varför jag valde denna linjen.. det är nog kul MEN jag kommer inte orka allt plugg som kommer bli :( BläBlä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback