Bokredovisning

... keeping Victoria's return a secret from Bella, also discussing the treaty's bounds, as the Cullens crossed the territorial line while chasing Victoria into werewolf territory. Edward explains to Bella that he took her away from Forks to keep her safe. Jacob and Bella reconcile, much to Edward's disapproval.

Edward insists that the only reason he doesn't want Bella seeing Jacob is because werewolves can be dangerous. Bella insists that Jacob and the rest of the pack are safe and that Jacob would never harm her. Edward finally agrees and willingly takes her, on occasion, to the border line (the area where the pact between the Quileutes and the Cullens was made, and where both can travel freely), where Jacob picks her up and takes her to his house. During one ...

image222

Sitter och skriver på den himla engelskarecensionen! :/ Jag har verkligen tur att jag har läst en bok jag gillar annars hade jag inte stått ut med detta :P Har redan läst boken två gånger och är inne på min tredje så det svåra är inte att komma ihåg den utan att skriva den så att det inte blir för pinsamt eller tråkigt när man ska ha recensionen :P Och så orkar jag verkligen inte sitta och skriva det :/ Saker kan vara hur intressanta som helst och så fort man har det i skolan eller får det som en läxa blir det tråkigt bara för att man är tvungen att göra det... Jag skulle självmant kunnat göra en lång recension på denna boken om jag hade lust men bara för att jag är tvungen att göra den så går de så himla trögt... Sorry, var bara tvungen att klaga lite :P Jag är så skoltrött! Eller skoltrött är nog inte rätt ord, för det är inget fel med skolan, jag är snarare läxtrött! Blä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback