FredagLördag


Hann inte skriva igår eller i förrgår så får sammanfatta nu :P Haha, I fredags var det skola, ganska okej :P Vi har fått massa uppgifter av JING3orna som vi 1or ska göra :P haha... Så efter skolan var det folk som tex hoppade från munksjöbron, simmade över hamnkanalen och killar som provade bh mm :P Mycket mycket rolig dag xD! Åkte sedan hem med bussen o gick direkt till kyrkan där vi hade ledarmöte inför barnkören... Det var som vanligt, vi pratade massa men kom typ inte fram till något xD Haha, sedan gick jag hem, slängde i mig lite mat och fick skjuts in till ffreda 20 inne i stan :P Mötet handlade om mission, och det var ganska bra men inte så förberett :P efter mötet gick jag, matilda, john, roberth, johannes, gustav, jesper och anton (tror det var dom iaf :P) till mcdonalds och sällskapade :P haha, gick sen tillbaka till kyrkan för att bli hämtade och somnade direkt när jag kom hem :P

Igår så gifte sig mina grannar så vi gick på deras bröllop :) Jättevackra var dom :D Åkte sedan direkt till Roberth. Var tänkt att vi skulle titta på film men ingen var på filmhumör så det blev inget av det :P haha, fick även hälsa på alla söta vovvar :D Det var en mycket trevlig kväll :D När jag kom hem somnade jag ganska direkt då också så jag har inte hunnit vara inne på datorn :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback