Bibelord

Från och med nu tänker jag börja lägga ut bibelord när jag känner för det :) Och om ni inte vill läsa behöver ni inte göra det, men det här är det jag tror på och vill därför dela med mig av det :) Jag tror jag börjar med en klassiker som är grund till hela kristendomen!


Joh 3:16
Så älskade Gud världen att han gav den sin ende son, för att de som tror på honom inte skall gå under utan ha evigt liv.

Som sagt är det det här hela Kristendomen handlar om. Att Jesus kom ner till jorden för att rädda världen från synd och ge alla chansen till ett evigt liv!

Kommentarer
Postat av: Roberth

yeah bra sagt :) Jesus e bäst!!! :)

2008-08-14 @ 14:34:43
Postat av: Emma-Lisa

Han var ärlig iaf ;)

2008-08-14 @ 15:35:37
URL: http://emmalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback