Jolie-Pitt

Är det bara jag som undrar när Jolie-Pitt familjen kommer sluta expandera?

image46

Rykterna har ju funnits att hon var gravid igen men själv trodde jag inte riktig på det, men nu hade jag visst fel om man kollar på bildbevisen!
Alltså är familjen påväg att bli 5 st, eftersom de redan har 3 adoptivbarn (Pax, Maddox och Zahra) och ett biologiskt (Shiloh). Man får för deras egen skull hoppas att resten av rykterna inte stämmer, Att det ska vara tvillingar! Men inget förvånar mig längre med detta paret på barnfronten, speciellt inte sen Brad sa i en interview att de troligtvis stoppar någonstans mellan 6-8 barn, och han verkade helt seriös.....
Men så änge det funkar bra är jag bara glad för barnens skull :D

image47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback