Skulle du bära dessa trender?

image108
Blommig, färglad långklänning
Jag tycker dom är jättesnygga och helt rätt till sommaren. Den funkar på dagen om den är i ganska tunnt tyg men den funkar även med en kofta på kvällen när det blir kallare. Jag skulle gärna ha en egen :D

image109
Gul väska
Som sagt är gul en av mina favoritfärger och den passar perfekt på väskan. Den blir en perfekt accesoar om man vill piffa upp en tråkig klädsenl eller bryta av med en ny färg. Ge mig!

image110
Latexleggins
Väldigt snygga och perfekt till vardags och fest. Bra sätt att piffa upp en vanlig klänning eller tunika. Snygga!

image111
Färgstark klänning med svarta band
Perfekt. Gör en tråkig klänning lite annorlunda. Vill ha!

image112
Svart, vit och gul klänning
I år har Gucci lyckats super. Deras svart, vit, gula kollektion är übersnygg! GE MIG!!!


VAD TYCKER DU OM DE OLIKA?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback